Uspešno organiziran in dobro sprejet edinstven dogodek “ Kako ideje zaživijo? “ se je prelevil v realni čas in se preimenoval v “ Kako so ideje zaživele ”.
Znanje in izkušnje ter predvsem poznavanje zahtevnega okolja upravljanja digitalnih barvnih tiskovin je rezultiralo novo poslovno odločitev in povezavo podjetij Extralux, Eurocop in Unibiro. S poslovno odločitvijo skupnega nastopanja na SLO trgu in ob podpori podjetja Eurocop smo v podjetju UNIBIRO pridobili novega strateškega partnerja in zapolnili vrzeli v prodajnem in poprodajnem ciklu. Postali smo razpoznavni kot strateški partner, ki zna svetovati najzahtevnejšim kupcem in z naborom blagovnih znamk najti ustrezno rešitev za vsako okolje.
Blagovnim znamkam Xerox, Fiery in RISO smo dodali blagovno znamko RICOH in s tem zaokrožili celoto za še tako zahtevnega uporabnika. Partnerski odnos, ki smo ga zgradili in ga uspešno nadgrajujemo je nagrajen tudi z zastopanjem blagovnih znamk AZONPRINTER, LAYFLAT, VALIANI, UCHIDA, DUPLO, Miyacoh, Multigraf in Graphtec. S partnerskim podjetjem Eurocop zagotavljamo prodajo in servisiranje omenjenih blagovnih znamk na območju R. Slovenije na najvišjem strokovno-tehničnem nivoju.
Obiskovalci dogodka “kako ideje zaživijo” so si ogledali različne rešitve s področja digitalnega tiska in dodelave, vključno s predstavitvami obdelave opravil v živo. Podjetje Uni-Biro d.o.o. je tekom dogodka prejelo potrditev platinastega partnerja za rešitve Fiery v Sloveniji za leto 2023. Veseli nas, da je večina razstavljene opreme že dobila nove lastnike in da je vložen trud obrodil sadove ter smo že pomagali k optimizaciji delovnih procesov in dvigu profitabilnosti partnerjem, ki nam zaupajo in se skupaj z nami veselijo poslovnih izzivov in uspehov.
Video iz dogodka si lahko ogledate na: https://www.youtube.com/watch?v=4TAsan4X3QI